קורס על שוק ההון האמריקאי - gobulls

יש הרבה קורסים על שוק ההון בכלל ושוק ההון האמריקאי בכלל.

כל הקורסים שאני ביררתי לגביהם אמרו שהם מלמדים גם על הבורסה הישראלית וגם על כל בורסה אחרת.

אני ממליץ על קורסים של gobulls
  • מדובר בקורסים אונליין - אין צורך לצאת מהבית
  • קורסים באגלית וקורסים בעברית
  • מנחה שאני התנסתי בה היא מעולה
  • יחסית לא קורס יקר
  • הקורסים מוקלטים ואפשר לצפות בהם גם בזמן אחר.



הרבה מהחומר שאני לומד על שוק ההון הוא בזכות הקורס הזה.

אז המלצה שלי, היא המלצה חמה :)

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב, כאדם פרטי שמתעסק בבורסה הרבה, וכבוגר מבחני יסודות הביטוח שקורסים מהסוג הזה הם חשובים מאוד לאדם הפרטי מה שאומר שהמדינה צריכה לסבסד קורסים כאלה על מנת שלאדם הפרטי שלא מבין איך לנהל את הכסף תהיה אפשרות לעשות את הקורס ולדעת לנהל את הכסף שלו טוב יותר.
    אני רואה את השינוי הזה לפני שעשיתי את הקורס ולמדתי קצת יותר על תחום הפיננסים לעומת עכשיו שאני אחרי הקורס ומנהל את החשבונות שלי ושל המשפחה הקרובה.
    זה מאוד עזר לי ואני חושב שזה יכול לעזור להרבה אנשים.

    השבמחק