מחשבה לעבודה: מדוע לא כדאי להיות עשיר עם הכנסה פאסיבית גבוהה


כשאני חושב על להיות עשיר, בעל הכנסה פאסיבית גבוהה, אני מגלה שיש לי כמה מחשבות, שנראות חזקות ועמוקות שפועלות בכיוון ההפוך של למה להיות עשיר, למה להמשיך לעבוד בשביל הכסף שלי וכד. מחשבות שגורמות לי להשאר במקום שלי פה.

אני אכתוב את אחת המחשבות פה, עם כמה הרהורים. בהמשך אנסה לעבוד איתה ועם אחרות בשביל לראות מה הן אומרות לי, ואיך אפשר להעזר בהם ושלא יפריעו לי.

אם אני אהיה עשיר ולא אצטרך לעבוד בשביל כסף אני לא אממש את הכישורים הייחודים שלי, לא אתפתח בעצמי ולא אתן לעולם את הדברים המיוחדים שאני צריך לתת לו.
כמובן שזוהי מחשבה שעל פניו נראית טיפשית. אם כי אני מודה שיש בה משהו, לפחות ברגע זה. אפשר כמובן להגיד משהו כמו: אז תעשה סדנאות בחינם, תטפל ותלמד אנשים בחינם. ובכל זאת...

אני מרגיש שיש לי דרך ייחודית של התפתחות, דרך שתורמת לי, שתורמת לאחרים, אני כן מרגיש שהכסף תורם לכך, אני מרגיש שהעובדה שאני צריך לעבוד בשביל הכסף מחזיקה אותי על הדרך הזאת. אני מרגיש שאילמלא הייתי במצוקה כספית יש סיכוי שלא הייתי על הדרך הזאת. לא עוזר לעצמי, לא עוזר לאחרים, לא תורם לעצמי ולא תורם לאחרים.

כלומר איכשהו הכסף, הצורך להרוויח אותו, משאיר אותי על המסלול של ההתפתחות. אילמלא הייתי צריך להרוויח כסף לא הייתי חוקר. לא הייתי מתפתח. משהו היה נפגע בהתפתחות שלי.

גם עכשיו כשאני כותב, אני רואה עד כמה המחשבה הזאת חזקה.


האמונות שקשורות למחשבה הזאת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה