לשנות גישה לכסף

כתבתי באחד הפוסטים שאחד הדברים שמפתיעים אותי הוא שאני לא מסוגל לשנות את זווית החשיבה שלי.
אני רוצה לכתוב על כך עוד כמה מילים:

אני מרגיש שזה משהו שממש מפתיע אותי, מפתיע אותי כמה שני תקוע בנושא הכסף, כמה שאני סגור על איך דברים עובדים, של מה אני יכול ובעיקר מה אני לא יכול.

אחד הדברים שכתבתי גם הוא שאחת המטרות החדשות שלי היא להרוויח כסף ממשהו נוסף, לתרגל להרוויח את הכסף שלי ממשהו נוסף. זוהי מטרה מצחיקה, אבל אני עומד מאחוריה מכיוון שאני מרגיש שרק שינוי כזה יכול לעשות שינוי גדול.

אני מרגיש שזה משהו שאני רוצה לשנות. מחר אני נפגש עם מי שייעץ לי כלכלית לפני כשנתים ונתן הצעות שלא ראו דווקא את טובתי אלא יותר את טובתו (להרגשתי ואולי אני טועה). גם אם אני אמשיך איתו, אני לא רוצה לעשות שום דבר אוטומטי, להפך, אני רוצה לעשות דברים לקחת את המושכות לידים שלי, גם אם אני אטעה, אני רוצה בהחלט לקחת את המושכות לידים שלי, גם אם אני אטעה. כי כך אני אלמד.

ואולי לא אטעה, אולי מייד אני אקבל את התמונה הנכונה וישר אפעל נכון? זוהי גם אפשרות מעצימה. לא?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה