פלטפורמת מסחר thinkorswim - מסחר בבורסה בארצות הברית

thinkorswim היא תוכנת מסחר לניהול השקעות בארצות הברית.

מדובר בברוקר שאפשר לסחור דרכו, הוא אחד הגדולים בארצות הברית.

התוכנה היא ידידותית, למרות שיש לקחת בחשבון שלוקח זמן ללמוד אותה.

באופן כללי עדיף להוריד את התוכנה למחשב, ולא לסחור דרכה באינטרנט (זוהי גם אפשרות)

אחת האפשרויות היא להתחיל לסחור בכסף נייר/ כסף לא אמיתי paper money
בכסף מנייר מקבלים מיליון דולר למסחר ואפשר להתאמן על התוכנה ולהתאמן על המסחר.


יש כל מיני גופים בארץ שמבטיחים הנחות אם נרשמים דרכם, לפי רשימת העמלות שלהם אני מבין שאפשר להשיג עמלות טובות יותר.

אני מציע להתחיל ולהוריד את התוכנהו ולעבוד עם כסף נייר ולהמשיך משם.

בהמשך אכתוב מדריך לעבודה עם התוכנה.

אפשר לקרוא את כל ההנחיות שכתבתי עד עכשיו שקשורות לתוכנת thinkorswim
  1. דרך חיפוש בבלוג זה thinkorswim
  2. דרך מדריך thinkorswim בעברית באתר בורסה

תגובה 1:

  1. היי קראתי את מה שכתבת פה ואני כבר משתמש בתוכנה של TOS אבל יש לי בעיה עם ה-W8 שאני צריך לשלוח להם... יש מצב לעזרה מצדך לגביי זה?

    השבמחק