כתיבת ההוצאות- התחלה ומטרות ראשוניות

אחד הדברים החשובים בכלכלת המשפחה, ובכלל הוא ההבנה של ההוצאות.
אומנם קשה לי להפריד בין הוצאות העסק לבין הוצאות המשפחה, והבית. אבל התחלתי לרשום, שזה המון.
התחלתי לרשום את ההוצאות שלי.
אינני יכול להסביר את זה, אבל עצם הכתיבה כבר עושה לי טוב. עוד לפני ששיניתי כהוא זה בהוצאות שלי.

בניתי קובץ אקסל מפעם, עדכנתי אותו. והתחלתי לכתוב.

אז אני מציע לכל מי שעוסק בחיסכון, ובהבנה כספית של ההוצאות שלו פשוט להתחיל לכתוב את ההוצאות. אחרי חודש ויותר להתחיל ולנתח את ההוצאות.


בכל מקרה בנוסף להוצאות המזומן יש לזכור לבדוק את:

  •  כרטיס האשראי
  • תדפיס חשבון


  • המטרה הראשונית שלי בכתיבה ההוצאות היא לדעת כמה אני  מוציא בחודש ממוצע. אחרי שיהיה לי את החודש הזה יחד עם ההוצאות הקבועות שיש לי בחודשים אחרים אני רוצה להרכיב עלות טיפוסית של ההוצאות שלי ושל המשפחה שלי
  • בהמשך נראה אם אפשר להוזיל משהו
  • באופן עקיף אני מקווה שעצם הכתיבה תשנה משהו מהרגלי ההוצאות שלי
  • לארגן ולאזן את ההתארגנות הכספית עם אישתי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה