היום לא השארתי טיפ בחומוסיה

אני נוטה לשבת כמעט מידי יום בבתי קפה/ חומוסיות וכד'.
כל אחד וההנאות שלו:)

היום היתה הפעם הראשונה מקץ... זמן רב (אם בכלל) שלא השארתי טיפ.
ישבתי בחומוסיה מקום נחמד - נראה היה שהעובדים עושים שם כיף.

מעבר לזה שהשירות לא היה משהו (דהיינו לקחת זמן לקבל את החומוס, ועוד פיתה וחשבון) הכל עלה כלום כסף 20 שח.
קבלתי עודף ממאה עם שטרות ומטבע של 10 שח.
הרגשתי של מה הקטע? הרי היא לא מצפה שעל שירות כזה אני אתן לה 10 שח? נכון? (נכון שמדובר בסכומים קטנים ובכל זאת)

התלבטתי לרגע האם לבקש ממנה שתפרוט את הכסף, וגיליתי שיש לי גם 5 שקלים להשאיר בכיס ובכל זאת הרגשתי שלא מתאים לי להשאיר טיפ על שירות כזה.
אם היהת נותנת מטבעות יכול להיות שהייתי נותן טיפ כמה שקלים.

הייתי בלבטים, מה לעשות. גם כשיש שירות גרוע אני משאיר טיפ, סך הכל מדובר במלצרים שלא מרוויחים כסף גדול אז למה לי לחסוך בעוד כמה שקלים?
אבל פה איכשהו התבאסתי להשאיר טיפ.

יצאתי מהמסעדה
בזווית העין ראיתי את המלצרית ניגשת לשולחן ומסתכלת עלי בתמיהה שלא השארתי טיפ. רציתי להגיד משהו אבל ויתרתי

אז אני מלא רגשות אשמה ומצד שני מרגיש שיש פה התנסות נכונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה