למה אני רוצה להיות מיליונר

תרגיל -

למה אני רוצה להיות מיליונר

קודם כל זאת שאלה ממש טובה. שאלה מצויינת לתרגיל.
שאלה שכדאי לענות עליה, אני מרגיש שלתשובות יש הרבה פוטנציאל בעבודה שלי.
אני אנסה שלא לענות על השאלה הזאת באופן טכני, אלא באמת לגלות מה באמת יכול להניע אותי בכיוון הזה.


אני רוצה ללבוש בגדי מעוצבים, ממותגים, חליפות
זה קצת מצחיק, אבל אני רוצה ללבוש מידי פעם בגדי מעצבים, חליפות, וכד'.
אולי לא תמיד,
אבל אני רוצה גם את האפשרויות היומיומית ללכת עם בגדים יפים, מהודרים

נכון שתאורטית היום אני גם יכול לעשות את זה, אבל איכשהו זה לא מתאים


אני רוצה לנהוג בגיפ חדש ויפה שיהיה בבעלותי
אני רוצה שיהיה לי רכב שהוא גם רכב שטח, משהו כמו ג'יפ ניסאן או משהו יותר גדול.
עדיף אדום :)
רכב שיהיה לי כיף לנהוג בו בכביש, להסתובב איתו.
רכב מרווח, נעים, אסטטי.
מורם מהכביש, ששדה הראיה מאוד גדול.
בלי לעשות חשבון להוצאות הנסיעה, ביטוח וכד'.



אני רוצה לחיות בבית מרווח מאוד ואסטטי מאוד
היום הבנתי שבעצם אני חיי בבית מאוד לא מרווח. מאוד לא אסטטי. אפילו לא מספיק פונקציונלי.
אני רוצה להיות עשיר בשביל שיהיה לי בית גדול, לי ולמשפחתי.
שיהיה לי חדר עבודה רק שלי, עם הרבה מאוד מקום, עם תנאים טובים לישיבה, למחשב וכד'.
מקום מרווח, מקום שלא היה יהיה צפוף בו, מקום מסודר, מאוורר טוב.
אני רוצה לחיות במקום יותר נעים.




תגובה 1:

  1. רוב האנשים אף פעם לא מרוצים ומוכנים לשלם הרבה יותר מדי זמן כסף ובריאות בשביל לקבל חלופות פחות טובות.

    הסתפקות במועט והנאה מהחיים לא קשורים לכמה נוח יהיה לך לשבת בבית, או באיזה אוטו תנהג. האושר שלך יהיה זמני וכבר תרצה לשפר ולשנות.

    אני אשמח להיות עשיר בשביל להשאיר לי זמן לעשות את הדברים שאני אוהב לעשות, אבל אם זה לוקח הרבה יותר מדי זמן להיות עשיר - עדיף פשוט לעשות את הדברים שאוהבים. או לאזן.

    השבמחק