במקביל, וזאת הנקודה העיקרית של הפוסט הזה, כדאי לפנות לממונה על פניות הציבור בקרן הפנסיה ולשלוח אליו/אליה את כל החומר.
פניה במייל היא בהחלט סבירה.
לממונה על פניות הציבור יש מעמד מיוחד בחברה, ולמרות שהם בעד החברה שהם עובדים בה הרי שהם גם סוג של של מבקר שלה. כששולחים אליו/ אליה פנייה, הרי שהם מחוייבים לטיפול אחר, דבר שעשוי לגרום לטיפול בתלונה שלך שתעשה גם יותר מהר וגם באופן יותר אחראי
אפשר להסתכל ברשימה של הממונים על פניות הציבור בחברות הביטוח השונות.
בנוסף, אפשר לקרוא על יחידת פניות הציבור הקשורה למפקח על הביטוח ואז להגיש תלונה למפקח על הביטוח.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה