שאלות לשאול את היועצת הפנסיונית - 1

שאלות שעולות בדעתי לשאול את היועצת הפנסיונית

  • מה סכום ההפרשות המקסימלי שיזכה אותי בהטבות מס לשנה לקרנות השלמות ולקרן פנסיה/קופת גמל - בהתאם למשכורת שלי
  • בשביל לחסוך עד גיל 70 מיליון שקלים בקרן פנסיה/ קופת גמל, כמה אני צריך להפקיד מידי חודש / בשנה ?

  • כשאני מקבל את הכסף בגיל ... (מה הגיל?) האם אני מקבל אותו בצורת קיצבה? או הכל ביחד, והאם אני אוכל להחליט לקבל את הכסף מאוחר אחרי גיל הפנסיה (אם לא אצטרך אותו) והאם אוכל למננן אותו (למשל למשוך רק 3000 שח לחודש מכל הסכום).
  • אם אני מפקיד בקרן פנסיה או בקופת הגמל האם זה משנה על דרך קבלתו? האם אפשר לעבור?


  • מה ההעמלות. איפה אפשר להשיג עמלות נמוכות בקרן פנסיה, השתלמות ובקופות הגמל הישנות והחדשות

  • מה אוכל לעשות עם הטעות של קרן ההשתלמות (הופקד כסף לא בקרן הותיקה).

  • מה היתרון של קופת גמל ומה היתרון של קרן פנסיה ומה כדאי לי: שארים, ביטוח, איפה החיסכון יותר גדול

  • לזכור לפתוח קרן השתלמות לשנה זאת

  • לפי מה כדאי לי להחליט איזה קרן השתלמות לעבור וגם איזה קופת גמל/ קרן פנסיה לעבור?
  • כלומר איך להשוות נכון בין קרנות ההשלמות / קופות גמל/ קרנות פנסיה וכד'


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה