מחשבות על יעוד ועל כסף

ככל שאני עובד עכשיו יותר ויותר על הכסף מה שאני מבין זה שיש הרבה דברים שלפחות כרגע אני לא מרגיש נוח להרוויח מהם את הכסף.

כשישבתי עם היועץ הפנסיוני, הוא החמיא לי ואמר לי שאני מבין בנושא יותר מרובם המוחלט של האנשים שיושבים איתו. אני מאמין לו, אני חקרתי את הנושא בשבועים האחרונים, ואני מבין אותו, פחות או יותר.
העניין הוא שהמוח שלי בנוי לסוג חשיבה כזה, אבל הנושא הזה לא באמת מעניין אותי במובן שאם אני חושב שנניח אני ארוויח את הכסף שלי מבורסה, מהשקעות שלא מביאות לידי ביטוי את הקשר שלי עם אנשים, עם הרצון שלי להתפתחות אישית, אז אני ארגיש פספוס.

כלומר מה שאני מבין שאני צריך למצוא איך לשלב את להרוויח כסף עם הרצון שלי בהתפתחות, הרצון שלי לעבוד עם אנשים. יתכן שאני טועה, אבל כפי שהדברים מרגישים עכשיו, אני מרגיש שהשיעורי בית האמיתיים שלי זה למצוא את הדרך לעשות את מה שאני אוהב, את מה שאני מרגיש איתו כיעוד שלי, דהיינו לחקור גוף נפש, להנחות אנשים בתחום הזה וכד', יחד עם כסף. אין לי מושג איך עושים את זה, אבל אני מרגיש שלשם את צריך להפנות את מאמצי החיפוש שלי.

כמובן שאני סבור שאני צריך ללמוד על בורסה, פיננסים, ביטוח, השקעות וכד', בכדי לא להיות בור, בכדי לקיים נכון את הכסף שלי.
כמובן שאני סבור שאני צריך לעבוד על המחשבות שלי שאני לוקח אותן כמובנות מאליהן, מחשבות שכדאי מאוד לחקור ולשחרר.

אבל מתחיל לחזור לי להתבהר שוב שאני צריך להרוויח כסף מהדברים האמיתיים שמעניינים אותי, מהדברים שמעניינים אותי לעשות בעולם הזה, בחיים הללו. להרוויח את הכסף שלי מהתפתחות אישית שלי, מקשר עם אנשים, ומלסייע לאנשים להתפתח בעצמם.


כמובן שאני סבור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה