כמה מחשבות על ביטוח אובדן כושר עבודה אחרי שיחה עם סוכן הביטוח


כפל ביטוחים
מה שאני מבין זה ששילמתי קצת יותר מידי על אובדן כושר עבודה. היה לי כפל ביטוחים: ביטוח אובדן כושר עבודה פרטי, שעולה לי קרוב ל 1350 שח בשנה. (118 שח לחודש)
וגם היה לי בתוכנית הפנסיה עוד רכיב גדול יחסית של אובדן כושר עבודה.

אילו היה קורה לי משהו היה סיכוי סביר שלא הייתי מקבל את כל הכסף ששילמתי עליו.

החוק אומר שאני מקבל 75% מההכנסה ברוטו לפני מס. כך שגם אילו הייתי נכה חס ושלום לא הייתי מקבל יותר מזה.

ביטוח אובדן כושר עבודה
אני מודה שהמחשבות שלי על ביטוח אובדן כושר עבודה (א.כ.ע.) הם שזה מוצר מיותר. לא מאמין שאקבל את הכסף אם...


מסקנה
אני אשאיר את הנושא של אובדן כושר עובדה כפי שהוא, למרות המחיר שלו, אבל לא אגדיל אותו וברכיב הפנסיה אנסה להוריד אותו.

תגובה 1:

  1. כאשר עושים ביטוח אובדן כושר עבודה כדאי לבדוק את ההצעה המשתלמת ביותר בין כל החברות.

    השבמחק