מחשבות על כסף שאני רוצה לעבוד איתן ועליהן

יש מחשבות שאני רוצה לחקור אותן לפי השיטה של ביירון קיטי. העבודה. ואולי בגישות נוספות.
לפיכך אני רושם מספר מחשבות על כסף שאני רוצה לעבוד בדרכים אלה

אני לא מבין בכסף
זוהי מחשבה שאני מבטא אותה לעתים קרובות, לעצמי ולאחרים זוהי מחשבה שאני רוצה בהחלט לעבוד איתה. כש
האם אני לא באמת מבין בכסף?
הרי קצת אני מבין בכסף

אני לא איש עסקים + אני לא רוצה להיות איש עסקים
אבל הרי כולנו אנשי עסקים ובטח אני, שאני עצמאי. זה שהעבודה שלי היא גם האהבה שלי, ואולי קשורה לייעוד שלי זה משהו אחר. אבל אני גם איש עסקים.

לא רוצה לתרום כלום לעולם / רוצה לתרום משהו משמעותי לעולם ולעצמי
בחוויה שלי, (ואינני יודע אם אני צודק או טועה), להרוויח מהאופציות, להרוויח ממשחק בבורסה, להרוויח מנדלן וכד', כמובן שזה כיף. אבל איכשהו אני מרגיש שאם זאת העבודה שלי, אז מה אני תורם לעולם? איפה אני מממש את עצמי?

(כמובן שיש פה משהו שכדאי לבחון אותה: האם אני בכלל צריך לממש את עצמי? האם אני צריך לתרום לעולם וכד' )

אני רוצה לקבל את הכסף על משהו שווה, משהו שאני מעריך אותו, אני רוצה לקבל את הכסף שלי מעזרה לאנשים להתפתח, מעזרה ואולי גם פה אני טועה? יכול להיות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה