העיסוק בכסף קשור להרבה רגשות אשמה ואנטי

מי שעוקבים אחרי הבלוג שלי מההתחלה יודעים עם כמה מעט ידע התחלתי את העיסוק בלי בכסף בכלל ובשוק ההון בפרט.
כמו כן ידוע שהחלטתי לקחת את העיסוק בנושא הכסף ברמה ההתפתחותית. כסף כשלעצמו לא מעניין אותי.

אני מוצא שהעיסוק בכסף קשור להרבה רגשות אשמה.
  • הרבה אשמה שאני לא מצליח להבין את מה שקשור לקורס על שוק ההון שאני לומד
  • שאינ לא משקיע מספיק זמן בלימוד תכני קורס
  • שאני לא מספיק לקרוא את כל העיתונים הכלכלים
אני מוצא שאני רודף אחרי הזמן בכדי ללמוד ולהתפתח.

העיסוק בכסף גם קשור להרבה רגשות נוספים שעולים
  • רגשות אנטי כלפי הכסף והעיסוק בכסף
  • רגשות של גועל נפש מהעיסוק הזה
  • עיתונים כלכלים נראים לי ביזבוז זמן (למרות שכמובן אני קורא אותם)
כמובן שהעבודה על כסף היא קודם כל עבודה התפתחותית, זה ברור לחלוטין.
לשם אני צריך לכוון את עצמי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה