מספר יעדים שקשורים לכסף בתקופה הקרובה

לאור המחשבות שיש לי על מגוון האפשרויות שיש בידי. אני חושב להציב את היעדים הקרובים לתקופה הקרובה, ואז להערך מחדש.

ביטוח, פנסיה והשתלמות

  1. לסדר את כל נושא הביטוחים שלי - לדעת שאני לא משלם כפל ביטוחים וכד'
  2. לסדר את כל נושא הפנסיה שאני אדע שאני בקרן פנסיה/ קופת גמל הכי טובה לפי מה שאני יכול להעריך בשלב זה
  3. לנסות לקבל חזרה את הכסף מהסכון ביטוח שהטעה אותי, לבדוק כמה כסף זה יוצא ולראות אם "ללכת על זה".
  4. לוודא שאני מפריש מידי חודש את סכומי הכסף ללקרנות ההשתלמות ולקרן הפנסיה שאדע שלא יהיו לי הפתעות
  5. להחליט מתי בפעם הבאה אני עושה בדיקה אצל יועץ פנסיוני + בדיקה בנובמבר עם רואה החשבון כמה כסף להכניס
  6. לבדוק שהורדתי את העמלות המקסימליות קרן פנסיה
  7. להבין כמה אני צריך להפקיד בכדי שבגיל 70 בכדי יהיה לי מספיק כסף (לידיעה בלבד על מנת להערץ בהתאם)

חסכונות והשקעות
  1. לנסות לחסוך כמה שיותר בתקופה הקרובה במובן של להכניס את הכסף שאני מקבל לבנק ולא לבזבז אותו. כחלק מזה ללכת עם פחות כסף בארנק.
  2. בנוגע לחיסכון:לא לוותר על סכומים קטנים, ולרשום באופן מסודר את כל מי שחייב לי, ולדאוג לגבות את הכסף מכולם
  3. לחשוב איך להשקיע את הכסף שיש לי, בתעודות סל וכד', ללמוד
  4. להגדיר כמה כסף מינימלי אני מצליח לחסוך מידי חודש בנוסף לפנסיה
ידע פיננסי
  1. להתחיל להשקיע
  2. לסיים לקרוא את לפרוש עשיר לפרוש צעיר
  3. לקרוא עוד ספרים בנושא
  4. גם ספרים מהגישה הרוחנית וגם ספרים מהגישה המעשית
  5. לקרוא עיתונות כלכלית
  6. למצוא אתרים באינטרנט שמלמדים

עבודה פנימית בנושא כסף
  1. להשקיע זמן בעבודה פנימית בנוגע לכסף
  2. לעשות תרגילים בנושא במשך תקופה מסוימת

תוכניות לעתיד ומטרות לעתיד
  1. שיהיה ברור לי כמה כסף אני מתכוון לחסוך לפרישה
  2. לשפר את ההבנה הפיננסית שלי באופן משמעותי
  3. לחשוב איך המטרות שלי של העבודה שאני רוצה לעשות בעולם יכולות להשתלב עם המטרות הכספיות שלי
  4. להציב לוחות זמנים.
  5. ללמוד להשקיע בבורסות
  6. בשלב זה להציב מטרות ריאליות ארוכות טווח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה