חלק מהגורמים אשר קובעים את מצבנו הפיננסי

כסף

חמשת הגורמים הקובעים את מצבנו הפיננסי הם:

.1התנסות הלידה.

.2ביקורתיות ההורים עלינו, כלומר המצב של אי אישור ההורים, חוסר הערכה עצמית שלהם.

.3מחשבות ספציפיות שליליות בנוגע לכסף.

.4רצון מוות לא מודע.

.5גילגולים קודמים.

( .6לפי דעתי גם המחשבות השליליות שלי על עצמי).

לדוגמא:

זריקת זירוז: מישהו צריך לדחוף אותי כדי להרוויח כסף, "נו כבר תרוויח כסף".

תרגיל:

רשום את המחשבות השליליות שלך על עצמך.

רשום את הביקורת של ההורים שלך על העצמי שלך.

אקסיומה:

זה בלתי אפשרי לפתור בעיות פיננסיות בעזרת כסף.

רק לדמיון יש את כל הפתרונות לכך, בעזרת דמיון יצירתי אפשר לפתור את כל הבעיות הכספיות.

תרגיל:

שב וערוך רשימה:

10 דרכים בהם אני יכול ליצר _______ ש"ח נוספים לפני _____

ככל שתשתמש בתרגיל יותר יהיה לך קל יותר ליצר כסף בזמן קצר יותר. כדאי להתחיל בסכומים קטנים כמו 15-20שקלים עד השבוע הבא.

לדוגמא:

דרך שאני יכול ליצר 15שקל לפני 21לחודש זה

אפשרמישן:

עכשיו אני סולח לעצמי ללחלוטין על כך שלא רציתי להיות עשיר,

תרגיל:

מה הייתי רוצה להפיק מעבודה על כסף:

הפחדים שלי משינוי הם:

כסף משקף את הערכה העצמית שלנו, מסה של מחשבה קולקטיבים הופך לאמונה ואז הוא מתרחש בחיים שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה