האם יש קשר בין העבודה של האדם - מה שהוא עושה, לבין התמורה הכספית שהוא מקבל?

האם יש קשר בין העבודה של האדם - מה שהוא עושה, לבין התמורה הכספית שהוא מקבל?

זוהי שאלה שמעסיקה אותי. היא מעסיקה אותי ממקום מאוד אישי.
אני מרגיש שיש לי תרומה ייחודית לעולם, אני תורם ללא מעט אנשים. יחד עם זאת מבחינה כספית - איכשהו אני מרגיש שאין לי את כמות הכסף שהייתי רוצה שיהיה לי. כשאני הולך לטיפולים מסוימים (טיפולי שיניים) אני בהחל מתייחס גם לנושא הכספי.

כשאני רואה את מצבי,
וגם כשאני רואה את המשכורות הגדולות הענקיות שמקבלים מנהלים גדולים, אני כמעט מתפתה להגיד שאין קשר בין מה שהאדם עושה לבין התמורה הכספית שהוא מקבל.

מהצד שני, מצד האמונות שלי, קשה לי לקבל את זה. אולי אותם מנהלים בכירים או אותם אנשים שיש להם הכנסה פאסיבית עצומה אולי הם אלה שמקדמים את העולם באמת, הם אלה שתורמים לעולם בצורה שאני לא מסוגל לראות אותה?

אני מודה שהיום אני בהרגשה שיש תרומה לאנשים/ לעולם/ לעצמי, שהיא חשובה, ויש לעשות כסף, שזה כיוון אחר.

אולי יש פה נקודות נוספות:
  • אולי הם ממשמשים את עצמם ואני עדיין לא מוצא את הדרך לממש את עצמי?
  • אולי יש פה יד נעלמה עם כוונות נסתרות?

הרהורים, מחשבות
נראה מה יעלה בגורלם:)






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה