עמלות של קניות בשוק ההון: עמלות של הבנק מול אקסלנס (לפני מיקוח)

התקשרתי לבנק על מנת לבדוק עמלות בקניית קרנות נאמנות, תעודות סל וכד'. עוד צעד קטן בדרך לשיפור האוריינות הפיננסית שלי.
בנוסף קיבלתי הצעות מאקסלנס

כמובן שברור לי שהם הציעו לי את העמלות הגבוהות ביותר, ויחד עם זאת קבלתי מידע רב.

קודם כל צעד קטן קדימה.


הבדלים בעמלות (כנראה מקסימליות) שהציעו לי בבנק ובאקסלנס למסחר בבורסה

עמלה

הסבר

בנק הבנלאומי

אקסלנס

הערות

דמי משמרת = דמי החזקה

= עמלה של הבנק

דמי טיפול

0.188% לרבעון

2.256 לשנה


מחושב לחודש:

0.047




דמי טיפול

20 שקל לחודש


עמלת קניה של נייר ערך

עמלת מכירה של נייר ערך



0.7% עמלת קניה

0.7% עמלת מכירה


מינימום 5.5 שקלים לנייר

כל התיק מינימום 40 שקלים


0.1% קניה


0.1% מכירה

(מינימום 1.75)



עמלת מעוף/דולר /יורוד

3 שח


מימוש מעוף

פטור

עמלת מקמ, אגח, אגח להמרה

0.1%

העברת נירות ערך

זה אם אני רוצה להעביר את התיק שלי למקום אחר.


0.1% מינימום 69 שח

ריבית השאלות (לבדוק מה זה)

תל אביב 25 2.5%

תל אביב 100 3% יתר 3.5%

מינימום 95 שח


העברה כספית
(להחזיר את הכסף לבנק)

22 שח





משער לעצמי שבהמשך אבין יותר.


בנוסף:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה