כמה שאלות על הארנק שלכם? האם אתם מזמינים שפע?

כמה שאלות אישיות על הארנק שלכם?
  • איך הארנק שלכם מאורגן?
  • מה יש בתוכו?
  • כמה כרטיסים/ כרטיסי ביקור/ אשראי/...
  • כמה כסף יש לכם בארנק?
  • איך הכסף מאורגן?
  • כמה קבלות/ ושטויות יש לכם שאתם לא צריכים?
  • איזה ארנק יש לכם? / בלוי/ קרוע?/ יפה?/ חדש?
  • מתי לאחרונה סידרתם את הארנק שלכם?

תסתכלו רגע על הארנק שלכם. איך הוא נראה מבפנים. מבחוץ?

האם הארנק שלכם מזמין שפע?


קראתי באיזה שהוא מקום שאם מסתכלים על הארנק של אנשים עשירים מוצאים שהשטרות מסודרים באופן קפדני לאותו כיוון.
כמובן שאינני יודע האם זה אגדה או מיתוס.

מה שאני כן יודע שהארנק שלכם, כמו כל דבר, הוא השתקפות שלכם,של תפיסת החיים שלכם ושל השפע שלכם .



שווה לסדר את הארנק מידי פעם. להוציא את הדברים המיותרים משם - לתת לשפע חדש להיכנס
לסדר את השטרות, כרטיסי מועדון, כרטיסי אשראי...

אחרי שלמדתי את הנושא הבנתי ש: אני מעדיף שהארנק שלי יהיה קל ככל האפשר. את כל הכרטיסים שאני לא משתמש בהם, אני שומר במקום אחר (אפשר במכונית, במגירה) כשאני אצטרך אותם אני אקח אותם.
עד אז... אני מעדיף את הארנק שלי קל, מסודר, מאורגן... כזה שנחמד להשתמש בו, כזה שמזמין שפע.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה