מהי אסטרטגית היציאה שלך ברווח?



    כפי שכתבתי אתמול, הרבה מהחובבנים בבורסה (דהיינו רובנו) לא יודעים מהי אסטרטגיית היציאה שלהם (לא ברווח ולא בהפסד) ישנן כמה אסטרטגיות יציאה ברווח נפוצות שכדאי להכיר:
    • יציאה אחרי אחוז רווח מסוים - לעתים קרובות זאת האסטרטגיה המועדפת עלי
    • יציאה אחרי זמן מסוים משולב עם אחוזרווח מסוים
    • יציאה אחרי טווח זמן זמן מסויים ברווח כולשהו.
    כשלוקחים בחשבון אסטרטגית רווח מסוימת כדאי כמובן לקחת בחשבון גורמים כגון:
    • זמן מעורבות:  זמן אתם משקיעים ביום/ בשבוע / בחודש במסחר
    • צורך מיידי בכסף: תוך כמה זמן תצטרכו את הכסף?
    • עמלות (נקודה מאוד חשובה שכתבתי עליה בעבר ואכתוב עליה בעתיד)

למשל:
אם אני ברמת מעורבות גבוהה אני יכול להחליט שאני מוכר אחרי שאני מרוויח 1% - 5% כשזה קורה מייד אני מורה על קנייה מחודשת של תעודת הסל/ המניה באותו מחיר מקודם.
בשוק סטגנט - אפשר להרוויח יפה מאוד מהגישה הזאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה