התחלת הצבת מטרות פיננסיות

עוד מעט מתחילה שנה חדשה. זהו זמן נפלא להצבת מטרות כספיות.

כמובן, שכל זמן הוא זמן נפלא להצבת מטרות פיננסיות, אבל אם לא עשיתם זאת בראש השנה או בעבר אז לעולם לא מאוחד מידי. 

אני מחלק את המטרות הפיננסיות לשלוש
  1. מטרות להשיג - דברים ברורים להשגה - חיסכון, כסף, דירה וכד'...
  2. רכישת השכלה פיננסית - רכישת ידע בתחומי שונים
  3. התפתחות אישית בעזרת כסף
המטרה הראשונה היא ברורה - רוב הספרים, הסדנאות וכד' מלמדים את הדברים הברורים להשגה. 

על התפתחות אישית בעזרת כסף - כתוב מעט מאוד, למרות שזה אולי הדבר החשוב ביותר. על זה אכתוב בזמן אחר. 


בפוסט הזה אני מעודד אותכם להציב מטרות הקשורות לרכישת השכלה פיננסית.

מה אתם רוצים ללמוד? מה מעניין אותכם? נדלן? בורסה? כלכלת המשפחה? ....

כשאני עובד עם אנשים אני מעודד אותם לנסות לראות מה מסקרן אותם, מה מלהיב אותם,

באופן אישי - מבחינת רכישת השכלה פיננסית - מתגבשת בי החלטה להציב יעד לשלושת החודשים הקרובים.
במשך שלושת החודשים הקרובים אני מתכון להשקיע יום בשבוע (8 שעות שבועיות) בכדי לרכוש השכלה פיננסית על שוק ההון: הבורסה, אופציות ועוד..

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שלימודים פיננסים ולימודי מסחר בבורסה, צריכים להיות מסובסדים על ידי הממשלה.
    בעזרת קורסים כאלה אנשים ילמדו טוב יותר איך לנהל את חשבון הבנק שלהם ואיך לא לחיות על מינוסים אלא לחיות טוב לפי המשכורת שהם מכניסים.
    אחרי שסיימתי קורס חשב שכר בכיר ראיתי שאני מתחיל לנהל את חשבון הבנק שלי שונה, התחלתי לשים לב לדברים קטנים שעזרו לי לצאת מהמינוס. כמו כן התחלתי להשקיע במסחר אחרי שהתייצבתי וראיתי שכאשר מבינים בזה נהנים מאוד מהמסחר עצמו וכמובן שמזה שמרוויחים כסף כתוצאה מזה.

    השבמחק