עסקים נוספים שאני שוקל להיות מעורב בהם - להרוויח כסף מדבר נוסף

לפני תקופה הבנתי שאחרי כלכך הרבה שנים (יחסית) שעבדתי עם אנשים בדרך מסוימת, אני רוצה להרוויח כסף גם ממשהו אחר.

  • הרגשתי גם שאני בקיבעון מחשבתי/פנימי... אני מאוד מרוצה ממה שאני רוצה אבל אני כאילו תקוע במחשבה שזאת הדרך היחידה שאני יודע להרוויח ממנה כסף.זוהי נקודה מהותית יותר ממה שהיא נדמית. הרצון לצאת מאיזה שהוא קיבעון. 
  • בנוסף, רציתי גם להרוויח עוד כסף, ממשהו שאולי בהמשך יהיו קשור להכנסה פאסיבית. 
רציתי, ודברים התגלגלו. 

אני לא ידעתי ועדיין לא יודע במה לפתח עוד עסק, מה עוד להרוויח כסף. 
יש שני דברים שהם מועמדים ואחד שהוא לא
  • הראשון הוא ללמוד להרוויח כסף בבורסה. זוהי לא בדיוק הכנסה פאסיבית כמובן, אבל זוהי הכנסה ממשהו אחר, שאולי לאורך זמן יכולה להיות עם השקעה קטנה של זמן
    • בכיוון הזה אני כבר לומד שנה ועושה טיפה כסף. וממשיך הלאה. 
  • השני קשור לתוכניות שותפים באינטרנט. זה התחיל בזה ששמתי מודעות בגלו הזה ואחרות וראיתי שנכנסים כמה סנטים, באיזה שהוא רגע התחלתי להרגיש שאולי אני יכול לעשות מזה עסק. קשה לי להגיד שאני מחוייב לעסק הזה, אני עוד לא מחוייב לגמרי, אבל כן אני יכול להגיד שאני עם רגל אחת בפנים. כמה שעות בשבוע לטובת תוכנית שותפים - נראה מה יניב
  • השלישי קשור למשהו נוסף שלמדתי אותו, שגם עובד עם אנשים אבל יורת בקבוצות. אינני בטוח שאני רוצה את זה כי זה שוב תשלום פייר שעה, שאינני יודע אם מתאים לי. 
אני מרגיש שהמחוייבות, היא הדבר החשוב. הדבר החשוב ביותר להרוויח כסף מעסקים נוספים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה