הכנה למפגש עם יועץ פנסיוני בנוגע לפנסיה ולקרן ההשתלמות

בימים הקרובים אני נפגש עם היועץ הפנסיוני מהבנק לפגישה שנייה.
אני מרכז פה את כל הדברים שאני רוצה שהוא יעשה בשבילי.

עניינים פרוצדורלים חוקיים

חוזה
  • שיצלם לי שוב את החוזה שחתמתי עליו
  • מבט נוסף לסעיף 8.2 - האם זה ברור שאני יכול שלא להסכים לעמלות שלהם
הפסקת הקשר בינינו
אם ארצה להפסיק את הקשר בינינו:
  • שינסח לי מכתב ברור איך מפסיקים את הקשר בינינו
  • לאן לשלוח אותו
  • איך לקבל אישור

  • אם אני רוצה לשנוןת משהו (קרן הפנסיה, להפקיד יותר/ פחות) איך עושים את זה. שינסח לי מכתב
  • באיזה טווח של זמן אפשר לשנות משהו בקרן פנסיה, קרן השתלמות וכד'

  • איך אנחנו מתקשרים אחד עם השני - טלפון
  • מי הגיבוי אם הוא לא נמצא או בחופשה
דברים לעשות דרכו

קרן השתלמות
הפקדות לקרן השתלמות 700 שח מידי חודש - לקרן הנכונה
לשלוח להם הוראה לבטל את כל הוראות הקבע שיש לי -ליתר ביטחון

בהמשך לזכור להעביר את הקרן שההוא פתח לי ועדיין לא נקלטה - משם לקחו 150 שח
בהמשך לזכור לראות שלא חייבו אותי בהוראת קבע בקרן ההשתלמות באקסלנס.

קופות גמל ישנות
להעביר את כולם.
כולל הקטנות


קופת גמל לפנסיה
להפקיד 1000 שקל. באיזה מסלול מנייתי עם עמלה נמוכה.


קרן פנסיה
בהמשך לחזור להפקיד.
כרגע לראות שזה מסתדר מעצמו התלונה שלי.


קרן פנסיה דרך הביטוח
להשאיר 200-300 שח להפקדה לקרן הפנסיה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה