שאלות לשאול את הסוכן ביטוח בנוגע לאובדן כושר עבודה

ברכיב של קרן הפנסיה יש בעצם חלק ביטוחי. העניין הוא שהחלק הביטוחי הוא בתנאי שאני אעבוד בכל עבודה שיתנו לי ולא בעבודה ספציפית. זוהי בהחלט בעיה. מצד שני באופן יחסי הוא יותר זול ביחס לביטוח אובדן כושר עבודה.

שאלות לשאול:

  • לוודא שהביטוח אובדן כושר עבודה שלי הנוכחי הוא ספציפי למקצוע שלי.

  • מה קורה אם אני לא יכול לעבוד במקצוע שלי. האם אני מקבל את הכסף גם בקופת הפנסיה וגם מאובדן כושר עבודה בנפרד? או שיש פה איזה קצ'. מה ההסתיגויות?
  • האם כשאני מפסיק להפקיד לקרן הפנסיה (ומפקיד למשל לקופת הפנסיה) האם אני מאבד את הזכויות שלי? מה קורה לרכיב אובדן כושר עבודה?


  • אם אני עושה את אובדן כושר העבודה רק בקרן הפנסיה ולא עושה את אובדן כושר העבודה הישיר, מה ההבדל הוצאה השנתית ביניהם. כלומר כמה זה עולה לי יותר באובדן כושר העבודה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה