השפעות המלחמה על הכסף באינטרנט ואיך להתכונן למלחמה הבאה

בשלב זה קשה לאמוד את השפעות המלחמה הישירות והעקיפות. יחד עם זאת נראה שהרבה מאוד מדינות וגופים אחרים ישמחו לרכוש את כיפת ברזל לסוגיה השונים כך שיתכן שמבחינה כלכלית נצא עוד מורווחים מהמלחמה הזאת. את השפעות המלחמה על הכסף באינטרנט (ראו גם מדריך כסף באינטרנט) אפשר להתחיל לאמוד כבר עכשיו.

רוב מי שעוסקים בגוגל אדסנס (ראו גם מדריך גוגל אדסנס), או בתוכניות שותפים אחרות המבוססות על פירסום באינטרנט, מוצאים שיש ירידה מסוימת בפעילות. כלומר יש פחות מפרסמים שמעוניינים לפרסם בזמן זה (יש יוצאים מן הכלל), וכתוצאה מכך פחות תחרות על המודעות וכתוצאה מכך פחות כסף. מובן שזוהי תוצאה סבירה של מלחמה: כשיש מלחמה העסקים הקטנים והגדולים (שאינם יודעים להתאים את עצמם) נפגעים לזמן מה.

במקביל מי שהשכילו לפתח שוק של כסף באינטרנט בחול מגלה ששום דבר לא נפגע. העסקים פורחים כרגיל אם זה גוגל אדסנס או תוכניות שותפים אחרות. זה הגיוני: בארצות הברית, ואירופה אין מלחמה ולפיכך אין סיבה שהעסקים שם יפגעו.

מוסר ההשכל ברור הקשור לייעוץ עסקי: אם אתם עוסקים בכסף באינטרנט או רוצים לעסוק בכסף באינטרנט נסו ליצור / להקים לפחות 2-3 שווקים בלתי תלויים זה בזה (כמה שאפשר), כך שבמקרה הצורך אחד מהם יגבה את השני. מובן שהדבר נכון לכל עסק, אבל עסקים באינטרנט יכולים לפתח בקלות יחסית מספר שווקים, או לפחות מספר נישות אשר הן כמעט בלתי תלויות זו בזו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה