מכירת פרטנר על ידי אילן בן דוב - שימחה לאיד?

אחרי שלוש שנים אילן בן דוב נאלץ למכור את פרטנר - כנראה אולץ על ידי הבנקים, כנראה מכר בהפסד גדול. 

באופן כללי, אינני מאלה השמחים לאיד מכישלונם של אחרים: לכל איש עסקים (ולכל אחד ואחת ) יש עליות ומורדות. יחד עם זאת הפעם, אני לא מרגיש רע שאני שומע שהוא נכשל.

רבות נכתב על החזירות של חברות הסלולר, על המחירים המופרזים.
בתור לקוח אורנג' אחד עשרה שנה אני יכול להגיד שבשנתיים - שלוש האחרונות הרגשתי שהחברה מתנהלת רע.

זה הופיע בתור שירות לקוחות שהלך ונעשה גרוע, במחירים שאיכשהו עלו ועלו בלי שום הסבר מתקבל על הדעת. 
  • אז נכון, זה גם היה תלוי בי, לא עברתי. נשארתי נאמן לחברה, לא היה לי כוח לעבור - גם אחרי העבודה המצוינת של שר התקשורת. 

זה השתקף גם במספר אנשים שעבדו שם וסיפרו על אווירה רעה - בעצם כל מי שאני מכיר עזב או הועזב. 

וכמובן זה בא לידי ביטוי בתדמית השחצנית שנוצרה לאילן בן דוב - ואני לא מדבר רק על הדיבידנד העצום והחלק הרוחני 

אז אני מקווה שהוא ישנה את דרכיו, ועוד יותר, וזה הכי חשוב, אני מקווה שאני אשנה את דרכי ולא אשאר נאמן למי שלא מכבד אותי - רק בגלל חששות לא מוסברים והרגשה שאין לי כוח לעשות סקר שוב לעזוב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה